• Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Novosti

  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske

Mirela Sremec, članica Udruge trgovaca Međimurja i Sumt-a, dobitnica je nagrade Renault Express Van Furgon Blue dCi 75.

Novo dostavno vozilo osvojila je u četvrtom i posljednjem krugu nagradne igre 'Zajedno 20 godina' koju je organizirao Velpro, odnosno strateški partner Sumt-a Konzum plus.

Detalje možete pogledati i na poveznici.


U suradnji s Dukatom, naše cijenjene kupce u svim trgovinama Saveza udruga malih trgovaca diljem Hrvatske, odlučili smo razveseliti prigodnim poklonima za Božić.

Od ponedjeljka 13.12.2021., za kupnju jednog od navedenih proizvoda iz Dukat asortimana: 1 x 900g kiselog vrhnja; 4 x B&F kiselo vrhnje 200g; 2x B&F domaće vrhnje; 2x 200g B&F vrhnja za kuhanje ili 1x 500 g vrhnja za kuhanje, nagrađujemo vas prigodnim poklonom.

Za kupnju nekog od proizvoda birate između: Lopatice ili metlice Brzo&Fino ili Dozatora, odnosno gratis proizvoda 1 Komad Brzo&Fino Vrhnje za šlag 200ml.

Uživajte u kupnji uz Dukat i Sumt.


Stožer civilne zaštite, zaključio je kako su u narednom razdoblju za sprječavanje širenja bolesti COVID-19 ključna tri smjera djelovanja:

  • postići što veću procijepljenost građana
  • uvesti dodatna ograničenja za okupljanja koja su potencijalni izvori širenja bolesti COVID-19
  • postići što veću sigurnost prilikom obavljanja djelatnosti i poslova koje se neće ograničavati, što se može dokazati testiranjem ili EU digitalnom COVID potvrdom

Okupljanja – mjere stupaju na snagu sutra 6.11.

Stožer je danas donio novu Odluku kojom se uređuju, odnosno ograničavaju okupljanja koja stupa na snagu već sutra, a od najvažnijih promjena su istaknute:

  • Zabranjuje se održavanja svih javnih događanja i okupljanja u zatvorenim prostorijama na kojima je prisutno više od 50 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događanju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost. (dosad se odnosilo na više od 100)
  • Pooštravaju se dodatno mjere za održavanje svih javnih događanja i okupljanja u zatvorenim prostorijama s više od 50 osoba, gdje će, uz sudjelovanje s EU digitalnom COVID potvrdom, obvezno biti korištenje medicinske maske ili maske za lice i održavanje potrebnog fizičkog razmaka(dosad to nije bilo obvezujuće za okupljanja uz EU digitalnu COVID potvrdu).
  • I dalje vrijedi mjera zabrane održavanja svih javnih događanja i okupljanja na otvorenom na kojem je prisutno više od 100 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događanju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom.
  • Sva **javna događanja i okupljanja **obvezno moraju završiti najkasnije do 24,00 sata, što znači da više duže od 24,00 sata ne mogu trajati niti okupljanja s EU digitalnom COVID potvrdama za koja je lokalni stožer dao suglasnost za održavanje, niti profesionalne umjetničke izvedbe i programi, izložbe u muzejskim prostorima i slična kulturna događanja. *Izuzetak su jedino kino projekcije koje su započele do 23,00 sata i koje mogu završiti i nakon 24,00 sata. Također, svadbene svečanosti na kojima svi prisutni posjeduju EU digitalne COVID potvrde moraju završiti najkasnije do 02,00 sata (do sada nisu bile vremenski ograničene), a razmotrit će se i dodatna vremenska ograničenja sukladno epidemiološkoj situaciji.*
  • kongresi i konferencije će se moći održavati samo ako svi prisutni posjeduju EU digitalnom COVID potvrdu, a uvjet je i da se obvezno koriste medicinske maske ili maske za lice te da se održava fizička distanca.
  • sportska natjecanja će se moći održavati uz prisustvo gledatelja samo ako svi posjeduju EU digitalne COVID potvrde (nema više mogućnosti prisustva do 100 gledatelja uz epidemiološki okvir koji bi izradio županijski zavod za javno zdravstvo i odobrenje županijskog stožera), a u zatvorenim prostorima će gledatelje, osim EU digitalnih COVID potvrda, morati koristiti i medicinske maske ili maske za lice.

EU digitalna COVID potvrda za državne i javne službe – stupa na snagu 15.11.

U kontekstu povećanja sigurnosti prilikom obavljanja poslova koji se neće ograničavati u tijeku su pripreme te će se idućih dana donijeti nove odluke kojima će se uvesti obveza posjedovanje EU digitalne COVID potvrde kao preduvjet za obavljanje poslova i djelatnosti.

  • Kao što je uvedena obveza posjedovanja EU digitalne COVID potvrde u zdravstvenom sustavu i djelatnosti socijalne skrbi, uvest će se i za sve državne službenike i namještenike, službenike i namještenike u javnim službama, službenike i namještenike u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenike trgovačkih društava i ustanova čiji su osnivači Republika Hrvatska, tijela državne uprave i jedinice lokalne i regionalne (područne) samouprave.

Mjera će stupiti na snagu od ponedjeljka 15. studenoga.

  • Osim za njih posjedovanje EU digitalne COVID potvrde će biti obvezno i za sve koji će dolaziti u njihove prostore.
  • Ujedno, uvodi se obveza posjedovanja EU digitalne COVID potvrde za odlazak u teretane, rekreacijske, sportske i fitnes centre u zatvorenom, kao i za bazene.
  • Treba napomenuti da će se testiranje moći obaviti samo u ovlaštenoj ustanovi ili laboratoriju, a na zahtjev zaposlenika poslodavci će im refundirati trošak testiranja (za sada).
  • Trenutno je više od 420 ovlaštenih ustanova i laboratorija za testiranje, a popis svih ustanova i laboratorija nalazi se na mrežnoj stranici Ravnateljstva civilne zaštite i svakodnevno se ažurira.

Ovisno o razvoju epidemiološke situacije i pritisku na zdravstveni sustav obveza testiranja ili dokazivanja prihvatljive razine sigurnosti EU digitalnim COVID potvrdama će se uvoditi i za druge djelatnost.

Izvor: Koronavirus.hr


Vlada RH na 82. sjednici donijela je Uredbu o visini minimalne plaće RH za 2022. (tekst s obrazloženjem možete preuzeti na linku niže u tekstu)

S usvojenom uredbom definirana je minimalna plaća za 2022. g. u bruto iznosu od 4.687,50 kuna (na 3.750,00 kuna u neto iznosu) što je uvećanje iznosa bruto minimalne plaće u odnosu na 2021. godinu od 437,50 kuna (350,00 kuna u neto iznosu), odnosno 10,29%. Povećanje minimalne plaće direktno je povezano i s minimalnom studentskom satnicom, što znači da od 1. siječnja 2022. godine raste i naknada za obavljanje studentskog posla s 26,56 kuna na 29,30 kn. Imajući na umu rast inflacije od 2,5%, povećanja bruto plaće od početka ove godine (s 9.373 HRK na 9.488 HRK) i trenutačno gospodarsko stanje, HUP je predlagao oprezno povećanje minimalne plaće za 2,5% odnosno za 106,25 HRK. Ovako značajno povećanje iznosa minimalne plaće od više od 10% zanemaruje stanje u kojem se nalazi hrvatsko gospodarstvo te očekujemo od Vlade RH kompenzacijske mjere za poduzetnike iz najviše pogođenih sektora.

LINK ZA PREUZIMANJE - 82-10 Prijedlog uredbe o visini minimalne plaće za 2022. godinu

Također, HUP je prema nadležnim institucijama uputio molbu u ime svojih članova da se testovi na Covid 19 osiguraju svim poslodavcima na jednak način, odnosno da isti budu besplatni kao što je to nedavno država odlučila za poslodavce iz sektora javnog zdravstva i socijalne skrbi. Stav je HUP-a kako je nedopustivo i nepravedno prema svim ostalim poduzetnicima praviti razliku s osnova zaštite zdravlja radnika po djelatnostima te po pripadnosti javnom ili privatnom sektoru.

Cjelokupna priopćenja HUP-a na ove teme, možete pronaći na web stranicama Sumt-a i HUP-a.
Informacija članovima o aktualnim temama! - Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske (sumt.hr)
https://www.hup.hr/komentar-hup-a-na-povecanje-minimalne-place.aspx
https://www.hup.hr/komentar-hup-a-na-covid-potvrde.aspx

 


© 2022 SUMT. Sva prava pridržana. Design by DESIGN 1