• Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Novosti

  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske

Jedinstveni projekt u trgovačkom segmentu stalno raste!

Renomirana tvrtka na području trgovine utemeljena je u listopadu 2015. od strane Udruge malih trgovaca Splitsko – dalmatinske županije. Danas broji 42 udjeličara, od čega 23 obrta, 17 tvrtki te po jedna Udrugu i Zadruga, koje zajedno imaju 90 prodajnih jedinica.

Kupovina d.o.o. Veleprodaja Split, doživjela je ekspanziju po pitanju skladišnih kapaciteta. Od početnih 200 kvadrata veleprodajnog prostora, danas se prostire na 1900 kvadratnih metara, sa 2250 artikala  robe široke potrošnje. Uz povećani skladišni prostor, tvrtka je ovih dana uredila te otvorila i uredske prostore, čime svojim zaposlenicima maksimalno omoguće profesionalno obavljanje posla.

Uz navedeni rast skladišnih kapaciteta, rastao je i broj djelatnika, sa početnih 2 do aktualnih 12 zaposlenika, na splitskom TTTS-u, na adresi 4. Gardijske Brigade 41C. Tvrtka danas posluje sa 112 dobavljača, a dnevno kroz njene veleprodajne prostore prođe u prosjeku 125 kupca.

O značenju tvrtke za male trgovce općenito, upitali smo prokurista Kupovine d.o.o., Borisa Listeša,

'Veleprodaja Kupovina d.o.o. jako bitna za male trgovce Splita, Splitsko-dalmatinske županije pa i šire, a pri tom mislim i na područje cijele Hrvatske. Siguran sam kako se veliki broj malih trgovaca, koji imaju jednu trgovinu ili više, ne bi održao do danas zbog konkurencije, odnosno cijena, da nije veleprodaje Kupovina d.o.o..'

Najveći poslovni partner Kupovine je trgovački lanac Tommy, što je tvrtki bila dodatna potpora i vjetar u leđa, te im je omogućilo izniman rast u svim poslovnim segmentima.

Kako se nosite sa ostalim velikim trgovačkim lancima?

'S njima nemamo problema. Mi smo njima konkurencija, ne oni nama. Poslujemo po principu kupi jeftino, prodaj jeftino. To je naš model poslovanja. Da pojasnim, nama je u poslovanju bitno da smo na pozitivnoj nuli, kako bi se reklo, odnosno da se podmire svi nastali troškovi.'

Kakvi su planovi za budućnost i kakvi su odnosi među udjeličarima?

'Odnosi su za sada korektni. Svjesni smo da s rastom tvrtke rastu i apetiti, ali moramo ostati na zemlji. Znate, teško je postići konsenzus i u obitelji, a kamo li u tvrtki s 42 vlasnika. Što bude više discipline, odnosno što se promet bude više usmjeravao na tvrtku u kojoj su i sami suvlasnici, to će u konačnici svima biti bolje.

Planove za razvijanje imamo i oni su veliki. Širit ćemo segmente poslovanja, na kanale Horece i po potrebi maloprodaje.'

Cilj Kupovine d.d. Veleprodaja na početku je bilo osiguranje trajno niskih cijena robe široke potrošnje prvenstveno udjeličarima, a od tada do danas, postala je stalno mjesto kupovine brojnih tvrtki, obrtnika, ugostitelja i brojnih drugih poslovnih subjekata.

Foto: Vilim Bujević


© 2024 SUMT. Sva prava pridržana. Design by DESIGN 1