• Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Novosti

Poštovane članice ,

Još jednom vas želimo obavijestiti kako je Savez udruga malih trgovaca RH, nakon deset godina rada i djelovanja odlučio otići stepenicu više u pružanju usluga svojim članicama, programom zaposlenja koordinatora. Time svi zajedno dobivamo dodatnu ozbiljnost u prikupljanju, obradi i razmjeni podataka, kao i opsluživanju Vas kao naših članica svim potrebnim informacijama o tome što  se radi u Savezu, a tiče se ugovora, uvjeta, akcija, pogodnosti, razmjene informacija čime želimo postići zajednički cilj da budemo jači i kompaktniji na tržištu.

Koordinatori koji će Vas obilaziti te opsluživati potrebnim informacijama i radnjama su:

KOORDINATOR ZA RIJEKU / Iva Čiča
Mob: 095/ 845 8220
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   

KOORDINATOR ZA SLAVONIJU I BARANJU / Tomislav Aščić
Mob: 091/ 9116 235
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

KOORDINATOR ZA ZAGREB I MEĐIMURJE / Dorijan Dobraš
Mob: 099/ 334 0180
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

KOORDINATOR ZA DALMACIJU / Goran Kokan
Mob: 099/ 447 8888
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Molimo Vas da sa stručnom službom Sumt-a – koordinatorima surađujete, kako bi oni što bolje izvršavali postavljene zadatke i smjernice u interesu Vaše tvrtke i  članica Sumt-a u cjelini.

S poštovanjem,

Upravni odbor Sumt-a


Na današnjoj sjednici vlade premijer Andrej Plenković najavio je ublažavanje covid-mjera.

Nove odluke stupaju na snagu od sutra, a bit će objavljene do kraja dana. 

Sve odluke Stožera civilne zaštite dostupne su i na poveznici.

Najbitnije promjene u Odluci o ograničavanju okupljanja su:

  • na javnim događanjima i okupljanjima na otvorenom prostoru može biti 200 osoba, umjesto 100 kao do sada, a ako svi prisutni imaju EU digitalne covid-otvrde više nema ograničenja broja osoba koje mogu biti prisutne (bilo je 200);
  •  na javnim događanjima i okupljanjima u zatvorenim prostorima može biti 100 osoba, umjesto 50 kao do sada, a ako svi prisutni imaju EU digitalne covid-potvrde nema više ograničenja broja osoba koje mogu biti prisutne (bilo je 100);
  •  javna događanja i okupljanja te manifestacije mogu trajati do 2:00 sata umjesto do 24:00 sata;
  •  produženje radnog vremena ugostiteljskih objekata do 2:00 umjesto do 24:00 sata;
  •  ukida se ograničenje radnog vremena casina, automat-klubova i uplatnih mjesta za klađenje koje je do sada bilo do 24:00 sata;
  • ukidanje obveze posjedovanja EU digitalnih covid-potvrda za održavanje amaterskih kulturno-umjetničkih izvedbi;
  •  ukidanje obveze EU digitalnih covid-potvrda za održavanje sajmova i drugih oblika gospodarskih i turističkih događaja koji se održavaju u zatvorenim prostorima, ali će biti obvezno korištenje medicinskih maski ili maski za lice;
  • ukidanje obveznog korištenja medicinskih maski ili maski za lice na sajmovima koji se održavaju na otvorenom;
  •  omogućavanje održavanja sportskih natjecanja uz prisustvo gledatelja bez EU digitalnih covid-potvrda, ali uz ograničenje popunjenosti tribine na 50% i obvezno korištenje medicinskih maski ili maski za lice na natjecanjima koja se održavaju u zatvorenim prostorima;
  • uvođenje iznimke da ugostiteljski objekti mogu usluživati sve goste, a ne samo one koji sjede za stolovima, ali samo ako imaju kontrolirani ulaz i ako svi gosti koji ulaze u prostor imaju EU digitalne covid-potvrde;
  • profesionalne umjetničke izvedbe i programi u zatvorenim prostorima na koje se može ući samo s ulaznicama i svi imaju sjedeća mjesta, kino projekcije i izložbe mogu se održavati bez ograničavanja broja prisutnih, ali uz obvezno korištenje maski i pridržavanje preporuka i uputa HZJZ-a i obvezu redovitog provjetravanja prostora;
  • vjerski obredi i sjednice predstavničkih tijela mogu se održavati bez ograničavanja broja prisutnih, ali uz obvezno korištenje maski i pridržavanje preporuka i uputa HZJZ-a i obvezu redovitog provjetravanja prostora.

 


Dostavljamo vam dopis Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike s informacijama o mogućnostima zapošljavanja državljana Ukrajine u Republici Hrvatskoj.

U sklopu aktivnosti pružanja podrške državljanima Ukrajine važna je suradnja socijalnih partnera te posebno doprinos poslodavaca s ciljem uspješne integracije na tržište rada.

Na sjednici Vlade održanoj 7.3.2022. usvojena je Odluka o uvođenju privremene zaštite u Republici Hrvatskoj za raseljene osobe iz Ukrajine. Ovom Odlukom uvedena je privremena zaštita u Republici Hrvatskoj za raseljene osobe iz Ukrajine sukladno Zakonu o međunarodnoj i privremenoj zaštiti i Provedbenoj odluci Vijeća EU od 4. ožujka 2022. Sukladno Zakonu o međunarodnoj i privremenoj zaštiti stranac pod privremenom zaštitom u Hrvatskoj ima pravo na boravak, iskaznicu, osnovna sredstva za život i smještaj, zdravstvenu zaštitu, osnovno i srednje obrazovanje, informacije o pravima i obvezama, rad bez dozvole za boravak i rad ili potvrde o prijavi rada, spajanje obitelji te slobodu vjeroispovijesti.

Za vrijeme privremene zaštite državljani Ukrajine mogu raditi u Republici Hrvatske bez dozvole za boravak i rad ili potvrde o prijavi rada.

U mogućnostima njihova zapošljavanja i pristupu tržištu rada izjednačeni su sa pravima i dužnostima hrvatskih građan).

Dodatne informacije možete vidjeti na linku, a za sva pitanja na ovu temu možete se obratiti u HUP kao i izravno Hrvatskom zavodu za zapošljavanje na email adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

LINK ZA PREUZIMANJE - dopis MROSP- informacija daje se


Savez udruga malih trgovaca prepoznao je trud i rad mladih sportaša koji ostvaruju zapažene rezultate ali nisu u mogućnosti financirati sve potrebe vrhunskog sporta. Sukladno tome, SUMT je odlučio kroz svoje Udruge u Osijeku, Zagrebu, Splitu, Rijeci i Čakovcu, svaka na svom području, podržati rad mladih sportaša.


Uprava Sumt-a održava sjednicu u Opatiji.

Teme su brojne, od aktualne situacije te planova za budućnost, a sve u cilju ostvarivanja potrebnih uvjeta rasta, razvoja i opstanka na tržištu članica Sumt-a.


Svim članicama Sumt-a, ali i svim djevojkama, majkama, prijateljicama, čestitamo vaš međunarodni praznik - Dan žena!


© 2023 SUMT. Sva prava pridržana. Design by DESIGN 1