• Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Novosti

Hrvatski Zavod za zdravstveno osiguranje objavio je informaije, koje se odnose na „Nove cijene DTP-a testiranja na bolest COVID 19“.

Utvrđena je nova cijena za provođenje dijagnostičko - terapijskog postupka (DTP) testiranja na bolest COVID-19. Od početka epidemije koronavirusa došlo je do znatnih promjena u opskrbi potrebnim reagensima te do smanjenja cijene reagensa na tržištu. S obzirom na nove okolnosti na tržištu, došlo je i do veće dostupnosti i povoljnije cijena reagensa, što je posljedično omogućilo smanjenje cijena testiranja.

Odluka o smanjenju cijena testiranja u odnosu na dosadašnje plaćanje navedenog testiranja donesena je zbog epidemiološke situacije na području Republike Hrvatske i u žurnom postupku savjetovanja s javnošću, uz potrebno usklađenje s podzakonskim propisima kao i uz utvrđivanje cijene za postupka testiranja na bolest COVID-19.

Nova cijena testiranja na koronavirus s dvije sekvence genoma iznosi 501 kunu, dok je cijena testiranja na koronavirus s tri sekvence genoma 698 kuna. Riječ je o cijeni koju HZZO plaća svojim ugovornim ustanovama koje rade testiranje na koronavirus za osigurane osobe kojima je ono indicirano.


  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske

U Splitu je danas, petak 17.07.2020., održana redovna skupština Udruge malih trgovaca Splitsko – dalmatinske županije, članice Sumt-a.


Pod nazivom 'Kako prilagoditi svakodnevni život u Hrvatskoj', Hrvatski zavod za javno zdravstvo još jednom je objavio preporuke za pojedince, kolektive i poslodavce, koje sadrže dodatne upute vezane uz ponašanje tijekom pandemije koronavirusa.

U djelu uputa za kolektive i poslodavce, uz izbjegavanje nepotrebnih putovanja i dalje se preporučuje izbjegavanje rukovanja, te održavanje udaljenosti od barem 1,5 metara prigodom razgovora. Uz podsjećanje na osobnu higijenu i učestalo pranje ruku, zaposlenicima se preporučuje mjerenje temperature prije dolaska na posao.

Poslodavce se podsjeća na vođenje evidencije zaposlenih i njihove prisutnosti na radnom mjestu, radi lakšeg praćenja kontakata u slučaju eventualne pojave zaraze koronavirusom.

Preporučuje se i dalje izbjegavanje sastanaka, konferencija i poslovnih skupova.

Kada su sastanci neophodni i neodgodivi, organizacija istih u što većim prostorijama te poštivanje udaljenosti između osoba. Također se preporučuje korištenje medicinskih maski ili maski za lice u zatvorenom prostoru. Na ulazu u prostor i unutar prostora predviđenog za održavanje sastanaka, konferencija i poslovnih okupljanja, kad ja neophodna/neizbježna fizička prisutnost sudionika, obavezno je na raspolaganje staviti dovoljan broj dozatora s dezinfekcijskim sredstvom za dezinfekciju ruku svih prisutnih prilikom ulaska i tijekom boravka u njemu. Također je potrebno voditi evidenciju prisutnih osoba na sastancima, konferencijama i poslovnim okupljanjima.

Sve upute možete pročitati i preuzeti u ovom dokumentu:

Kako prilagoditi svakodnevni život u Hrvatskoj – dodatne upute za pojedince, kolektive i poslodavce (25/06/2020)

Izvor: HZJZ


  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske
  • Savez udruga malih trgovaca Republike Hrvatske

Kupovina d.o.o. veleprodajno je skladište na splitskom TTTS-u, osnovano i otvoreno 01. veljače 2016. od strane Udruge malih trgovaca Splitsko – dalmatinske županije i danas 42 udjeličara.


Podsjećamo vas kako je 04.03.2020. potpisan Sporazum između tvrke Crodux i Saveza udruga malih trgovaca, kojim su dogovoreni uvjeti povoljnije nabave goriva na benzinskim postajama Croduxa, za Vas kao članice Sumt-a.

Poštovane članice,

Kako bi mogli konzumirati bolje i povoljnije uvjete nabave naftnih derivata, potrebno je ispuniti pristupnicu, te je s navedenom dokumentacijom poslati na adresu Croduxa, koji će Vam izvršiti aktivaciju uvjeta i poslati karticu.

Također  možete poslati zahtjev za izdavanje Loyality kartice za svoje zaposlenike Vašoj regionalnoj udruzi, kako bi i njima omogućili povoljniju kupovinu goriva ( za to nije potrebno ispunjavati obrazac, već će Vaša udruga voditi evidenciju zaposlenika kojima su kartice podijeljene).

Dana 04.03.2020. potpisan je i Sporazum s Hep-opskrbom, te će Vas predstavnici Hep- opskrbe kontaktirati ukoliko želite potpisati ugovor ili sami možete nazvati ukoliko imate interes po dogovorenim uvjetima kupovati struju.

Potrebnu dokumentaciju i kontakte prodajnih predstavnika Croduxa, te predstavnika Hep-opskrbe po regijama, možete pronaći u djelu internet stranice Za članove https://sumt.hr/za-clanove

Srdačan pozdrav,


Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je dodatne detalje upute za rad trgovina i spreječavanje zaraze bolešću COVID-19..

Preporuke možete preuzeti na sljedećem linku ili pročitati niže u tekstu.

Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 u djelatnosti trgovina

Radi sprječavanja širenja infekcije u trgovinama, potrebno je osigurati fizičku udaljenost među kupcima te između kupaca i radnika trgovine. Potrebno je također omogućiti dezinfekciju ruku kupcima na ulasku u trgovinu te smanjiti bliski kontakt radnika koji rade u odvojenim smjenama.

Radi smanjenja fizičkog kontakta potrebno je:

1. Ograničiti broj kupaca koji istovremeno borave u trgovini.

15 kupaca na 100 m² neto. Maksimalni broj kupaca koji mogu istovremeno boraviti u trgovini ovisi o neto površini trgovine (površina koja je predviđena za kretanje kupaca, tj. bruto površina umanjena za površinu koju zauzimaju izlošci, police, blagajna, hladnjaci i ostala oprema trgovine). Najveći broj kupaca koji može istovremeno boraviti u trgovini je neto površina u četvornim metrima podijeljena sa 7. Ako je teško odrediti neto površinu, najveći broj kupaca koji istovremeno smiju biti u trgovini može se izračunati tako da se bruto površina podijeli s 10.
 
Ograničenje broja kupaca. Nak on što u trgovinu uđe maksimalno dozvoljeni broj kupaca, daljnji ulasci mogući su tek kad netko od kupaca izađe, tj. na jednog koji izađe, jedan može ući.
 
Ograničen broj košarica i kolica. U trgovinama koje imaju košarice ili kolica, ograničenje broja kupaca koji ulaze u trgovinu može se po stići na način da se na raspolaganje stavi onaj b roj košarica ili kolica koji odgovara najvećem broju kupaca koji mogu istovremeno biti u trgovini te da se ulazak uvjetuje preuzimanjem slobodne košarice ili kolica.
 

2. Maske za lice i fizička u daljenost za zaposlene koji dolaze u kontakt licem u lice s kupcima

Maksimalna zaštita kupaca i zaposlenika. To se odnosi na blagajnike, poslužitelje, osoblje koje objašnjava karakteristike proizvoda i slično. Prilikom interakcije s kupcem zaposlenik treba koristiti masku za lice koja prekriva nos i usta. Na raspolaganju im stalno treba biti dezinfekcijsko sredstvo kojim će periodički dezinficirati ruke. Ako je moguće, prostorno osigurati fizičku udaljenost od minimalno 1,5 metra između poslužitelja ili blagajnika i kupca prilikom izdavanja robe i plaćanja robe. Ako je moguće, ugraditi zaštitnu pregradu na mjestu posluživanja i na blagajni k oja će fizički odvojiti blagajnika od kupca. Treba poticati beskontaktno plaćanje kreditnim karticama.
 
Maska za lice za kupce. Preporuča se da kupci nose masku za lice tijekom cijelog boravka u trgovini.

3. Minimalni kontakt između zaposlenika koji rade u različitim smjenama

Organizacija rada. Ako je moguće, organizirati rad na način da se ostvaruje mini malni kontakt između zaposlenika koji rade u različitim smjenama. Čišćenje i dezinfekcija (na primjer, dezinfekcijskim sredstvom na bazi 70% alkohola ili drugim registriranim dezinfekcijskim sredstvom s virucidnim djelovanjem prema uputama proizvođača) površina obavljat će se tijekom rutinskog čišćenja ili češće, pogotovo u onim dijelovima dana kada je promet u trgovini i koncentracija ljudi najveća.

4. Evidencija

Evidencija. Preporučuje se svakodnevno vođenje evidencije zaposlenih i njihove prisutnosti na radnom mjestu (po smjenama) radi lakšeg praćenja kontakata u slučaju eventualne pojave zaraze virusom SARS-CoV-2. Za potreb e vođenja evidencije prikupljat će se osnovni po datci: ime, prezime i broj telefona.

5. Dezinfekcijsko sredstvo za ruke kupaca, obavijesti za kupce te kontinuirana dezinfekcija površina koje se često diraju

Dezinfekcija prostora. Na ulazu u trgovinu kupcima treba biti osiguran dispenzer s dezinfekcijskim sredstvom za ruke i jasno istaknuta obavijest o obvezi dezinfekcije ruku pri ulasku. Također na ulazu treba biti jasno istaknuta obavijest o obvezi održavanja fizičke udaljenosti od minimalno 1,5 metra među kupcima te između kupaca i osoblja. Kvake i rukohvate na vratima te površine, rukohvati i rubovi vrata na hladnjacima i ostale površine za koje se uoči da ih kupci često dodiruju trebaju se kontinuirano prebrisavati dezinficijensom (na primjer, na bazi 70% alkohola ili drugim registriranim dezinficijensom s virucidnim djelovanjem prema uputama proizvođača).

6. Nadzor nad zdravstvenim stanjem zaposlenih

Dnevno mjerenje tjelesne temperature. Zaposlenici trebaju kod kuće, u jutarnjim satima, a prije dolaska na posao izmjeriti tjelesnu temperaturu. Ako je tjelesna temperatura viša od 37,2 °C, ako se osoba osjeća bolesno ili ima bilo koje znakove bolesti (odnosi se na sve simptome i znakove bolesti, ne samo na bolesti dišnih puteva), treba se javiti nadređenom i ne dolaziti na posao dok se telefonski ne javi liječniku obiteljske medicine ili hitnoj medicinskoj službi u slučajevima kad je izravno ugrožen život ili teško narušeno zdravlje.


© 2024 SUMT. Sva prava pridržana. Design by DESIGN 1